یزدفردا: در نشست مدیرعامل کرمان خودرو، شهردار کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، توافق اولیه برای استفاده از ظرفیت تولید این شرکت خودروسازی برای حمل و نقل عمومی با تامین حداقل ۱۰۰ خودروی برقی در شهر کرمان با تسهیلات ویژه انجام شد.

به گزارش یزدفردا: امیر حسن زاده معاون استاندار کرمان شامگاه ۲۳ خردادماه در این نشست اظهار کرد: استان را باید کرمانی‌ها با استفاده از ظرفیت‌های بسیار زیادی که دارد بسازند، از این رو نقش شهرداری کرمان و تصمیمات شورای شهر در ایجاد تغییرات بنیادی و اساسی در چهره شهر و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ۱۰۰ سال آینده شهر می‌تواند بسیار موثر و راهگشا باشد.

وی افزود: خوشبختانه این توانمندی همراه با روحیه جهادی و انقلابی در شهردار و اعضای شورای شهر وجود دارد که امید را برای داشتن کرمانی آباد و در خور شأن مردمان نجیبش افزایش می‌دهد.

معاون استاندار کرمان با اشاره به توانمندی شرکت‌های خودروسازی در استان بیان کرد: این شرکت می‌تواند با تکیه بر توان علمی و مدیریتی، با استفاده از تکنولوژی‌های نو گام موثری در رشد و شکوفایی کشور بردارد و منطقی است که کرمان با استفاده از این ظرفیت‌ها در بحث حمل و نقل عمومی در کشور جزء استان‌های پیشرو باشد.

محسن تویسرکانی شهردار کرمان نیز در این نشست با اشاره به اخذ مصوبه شورای شهر در زمینه تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به خودروی برقی بیان کرد: اعضای شورا نهایت همکاری را در این خصوص به عمل آوردند.

در این نشست مقرر شد شهرداری کرمان درخواست خودروهای موردنیاز را به شرکت خودروسازی ارائه داده و زیرساخت لازم را برای ایجاد حداقل سه ایستگاه شارژ سریع در شهر کرمان فراهم کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا